Questo sito usa cookie di analytics per raccogliere dati in forma aggregata e cookie di terze parti per migliorare l'esperienza utente.
Leggi l'Informativa Cookie Policy completa.

Libri antichi e moderni

Götz, Veruschka (Editor)

Unpublished - Best Rejected Advertising. Volume 2. (With signed letter by Veruschka Götz!).

Berlin Press., 1999

28,00 €

Schwarz und Grömling GbR.

(Berlin (-Tiergarten), Germania)

Parla con il Libraio

Metodi di Pagamento

Dettagli

Anno di pubblicazione
1999
ISBN
3980491080
Luogo di stampa
Berlin:
Autore
Götz, Veruschka (Editor)
Pagine
222 p. (English Language).
Editori
Berlin Press.
Formato
4°. (30 x 21,8 cm).
Soggetto
Bildende Künste, 90er Jahre, Bildende Künste, Design, Englischsprachige Bücher, Marketing, Werbung
Descrizione
Jacket with low signs of use. Paper inside with low browning at the edges, otherwise well preserved. Generally in good condition.
Descrizione
Original boards (hardcover) with title to spine and to front cover. Original dust jacket with title to spine and illustrated title to front cover.
Sovracoperta
No
Legatura
Rilegato
Copia autografata
No
Prima edizione
No

Descrizione

The book contains a lot of coloured illustrations (advertising examples). With an enclosed original and signed letter by the editor Veruschka Götz.
Logo Maremagnum it